4 raamatusoovitust värsketeks ideedeks

Idea PR-i Raamatuklubi soovitused

On igati õige aeg koguda inspiratsiooni ja ideid, kuidas 2018. aastal targemini tegutseda. Idea PR usin tiim on aasta jooksul Raamatuklubis lugenud ja käsitlenud mitmeid hinnatud teoseid ja jagavad raamatusõpradele soovitusi.

The Power of Habit: Why We Do What We Do in Life and Business

Charles Duhigg

Hea lugemine kõigile, kes on huvitatud halbadest harjumustest loobumisest, uute harjumuste juurutamisest ning sellest, kuidas inimeste harjumusi reklaamis ja turunduses ära kasutada. Raamatus on väga palju põnevaid praktilisi näiteid. Lihtne, kuid õpetlik lugemine.

 

Trust Me, I’m Lying: Confessions of a Media Manipulator 

Ryan Holiday

Põnev raamat kõmulise Ameerika turundusstrateegi Ryan Holiday sulest, mis annab autori kogemuse põhjal aimu sellest, kui palju on võimalik väheste vahenditega kampaaniat korraldades Põhja-Ameerika suurusel turul korda saata. Samas tekib küsimus, kas vahendeid valimata eesmärgi saavutamise poole liikumine on eetiline ning kui paindlik on tõde?

 

Delivering Happiness: A Path to Profits, Passion, and Purpose

Tony Hsieh

Zappose kingakaubamaja asutaja Tony Hsiehi ebatraditsiooniline ja põnev edulugu ning olulisimad õppetunnid, millele on „kirsiks tordil“ lisatud autori läbi viidud õnneteemaliste uuringute järeldused. Raamat ei ole küll enam kõige värskem, kuid autori põhiteesid ei ole oma olulisust minetanud.

 

The Virgin Way: How to Listen, Learn, Laugh and Lead

Richard Branson

Mõnus ja motiveeriv lugemine, mis sisaldab palju üldtuntud tõdesid organisatsiooni juhtimise vallast, kuid esitab neid niivõrd kaasahaaraval ja veenval viisil nagu vaid Branson seda teha suudab. Kes Bransoni edulugu teab ja tunneb, võib avada raamatu poole pealt ning alustada sealt.

 

 

Seotud uudised

Rohkem kraami