Klassikalise agentuur-klient suhte asendab koostöö

Selleks, et saavutada ühiseid eesmärke, peavad nii klient kui ka agentuur mõtlema, käituma ja tegutsema ühtse tiimina, tõdeti eelmisel nädalal Ideas toimunud loovhommikul „Kuidas kasvada unistuste tiimiks?“.

„Parima koostöö ja tulemuste saavutamiseks on oluline püstitada ühiseid eesmärke,“ väitis Idea loovhommiku paneeldiskussioonis Targa Töö Ühingu eestvedaja Ave Laas. „Unistuste tiimis usaldavad inimesed üksteist 100% ning teatakse, et kõik tiimiliikmed on valmis andma endast parima.“

Koostöös klientidega soovitud eesmärkide saavutamiseks tegutsevad Ideas sellest aastast reklaami-, meedia-, digi- ja PR-agentuuride asemel klienditiimid, kus on ühendatud eri turundusteadmised ja oskused. „Igapäevaselt külg-külje kõrval töötav meeskond teeb kliendiga tihedamat koostööd, nad saavad rohkem üheskoos eksperimenteerida ja pakkuda loomingulisemaid lahendusi. Loodame muutusega vähendada sellist klassikalist agentuuri-tellija suhet ning tuua fookusse just koostöö,“ sõnas Idea tiimijuht Helle Tõnts.

 Idea loovhommikul rääkis muutuste kontekstis väsimusest ja puhkamisest Tallinna Ülikooli õppejõud Kristjan Port. Tiimide loomisest ja usalduse tähtsusest arutasid vestlusringis Elisa Eesti uute teenuste juht Kerttu Kriisk, Targa Töö Ühing juht Ave Laas ning Helle Tõnts ja Kuldar Kullasepp Ideast. Lisaks tegi agentuuri digitaalse innovatsiooni juht Joao Rei ülevaate Idea enda õppetundidest muutuste teel.

 

 

Unistuste tiimis usaldavad inimesed üksteist 100% ning teatakse, et kõik tiimiliikmed on valmis andma endast parima.

Seotud uudised

Rohkem kraami