IDEA AD IDEA PR

Ülemiste jõuluüllatus

Jõulutervitus Tallinna Lennujaamas

Ülemiste keskusel on Tallinna Lennujaamaga olnud pikk koostöö ja mitu aastat on ühe pagasilindi ilusa kujunduse eest hoolitsenud Ülemiste keskus. Sel aastal tekkis idee koos jõuluajal inimesi üllatada millegi ootamatuga. Jõuludel, mil südamlikke üritusi toimub palju, on brändidel väga keeruline eristuda ja soovidega meelde jääda. Seetõttu otsustasime inimesi kõnetada ootamatus kohas – pagasilindi järjekorras.

Ülemiste jõuluüllatus

 Eesmärk oli üllatada lennult tulijaid, tervitades neid Arsise kellakoori muusika ning pagasilindile ilmuvate magusate kingitustega. Eesmärk oli luua efektne ning eristuv digitaalne jõulukaart, mida Ülemiste keskus saaks oma kanalites kasutada ning sellega jõulurõõmu tekitada.

Kampaania koosnes esimeses etapis aktsioonist, mis toimus lennujaamas. Sellest valmis video, mis oli digikampaania keskmeks. Projekt algas detsembri alguses, kui loodi kontseptsioon, leiti esinejad ja hakati küpsetama piparkooke (ise pakkisime 500 piparkooki ära!). Projekt viidi ellu väga kiiresti, sest eelkõige oli tegu impulsiivse ideega, millega tulid kaasa mitu asutust ja nende töötajad.

Digikanalitesse jõudes hakkas video elama täiesti oma elu! Kokku vaatas videot Facebookis, Youtube’is ja ostetud sotsiaalmeedia reklaamides 201 085 inimest (vaatas videot rohkem kui 3 sekundit). Kokku näidati videot 490 114 inimesele. Kui keskmisel jõuab reklaamvideo vaatamiseni kogu näitamisest 20% inimest, siis jõuluüllatuse video puhul oli see 34% ehk väga hea tulemus! Nendele numbritele lisanduvad Arsise ja Tallinna Lennujaama sotsiaalmeedia videote vaatamised.

Video levimist võimendati ka teenitud meedias. Artikkel Delfi Reisijuhis kogus 1. ööpäevaga 22 900 klikki ja seda on jagatud Facebookis üle 2500 korra, mis on kordi suurem arv kui portaali teiste artiklite puhul. Kokkuvõttes oli kõigi kanalite peale jagamisi tuhandetes ning tunnustavad kommentaare ja rõõmsaid inimesi veelgi rohkem.

Kui keskmisel jõuab reklaamvideo vaatamiseni kogu näitamisest 20% inimest, siis jõuluüllatuse video puhul oli see 34% ehk väga hea tulemus!

Seotud uudised

Rohkem kraami