IDEA PR

Kas tükike tumedat teeb head?

Šokolaad on hea tuju toit.

Sügisel tuli meie juurde Eesti Toiduliit, kes tahtis rääkida tumedast šokolaadist. Võtsime väljakutse rõõmuga vastu – sest kellele siis šokolaad ei meeldi? Kampaania “Tükike tumedat teeb head” eesmärk oli integreeritud kommunikatsioonitegevuste kaudu tõsta sihtrühma teadlikkust:

  • tumedast šokolaadist kui toiduainest, selle ajaloost;
  •  tumedast šokolaadist kui tervislikust maiustusest ja mõjust organismile;
  •  vastutustundliku tarbimise võimalustest.

Tagantjärgi saame öelda,  et kampaania oli väga edukas. Kõik meie koostatud ja meediale avaldamiseks saadetud tekstid ja retseptid avaldati mitmes kanalis, nii online– kui ka trükimeedias. Ühtekokku ilmus kampaaniaperioodil 49 kajastust nii eesti kui ka vene keeles.

Sotsiaalmeediategevustega kasvatasime Facebooki lehekülje jälgijate arvu rohkem kui 1600 šokolaadiarmastaja võrra.

Ühtekokku ilmus kampaaniaperioodil 49 kajastust nii eesti kui ka vene keeles. 

Seotud uudised

Rohkem kraami