Anna tagasisidet

PODCAST

Idea360

saade@idea.ee

KORDUS – Idea360 50: Ka valge vale tuleb välja

Idea360

+372 669 1000 info@idea.ee

KORDUSSAADE

Kas turunduses võib rääkida valgeid valesid? Kuidas hoolitseda selle eest, et organisatsiooni jutt ja teod päriselt ka kokku lähevad? Teemal arutlevad Idea Groupi strateeg Tiivi Püvi,  sisuturunduse konsultant Egle Loor. Vestlust juhib  sisuturundustiimi juht Kuldar Kullasepp.

0:00 / 0:00

KORDUS – Idea360 50: Ka valge vale tuleb välja

State Street Global Advisors ja reklaamiagentuur McCann New York tulid märtsis välja selle aasta ühe tunnustatuima reklaamikampaaniaga. Fearless Girl, millest rääkisime ka Idea360 turundussaades, võitis palju auhindu ja sellest said võrdõiguslikkuse sümbol. Oktoobri algul oli aga State Street Global Advisors sunnitud maksma 5 miljonit dollarit kompensatsiooni oma naissoost ja mustanahalistele töötajatele, kelle suhtes oli käitunud diskrimineerivalt.

Fearless Girli kampaania puhul ei saa rääkida väikesest valgest valest – see on põhimõtteline vastuolu ettevõtte avaliku kommunikatsiooni ja reaalse käitumise vahel. Väiksemaid ebakõlasid näeme aga palju ja iga päev. Kui palju saab ja tohib reklaamis luisata või mitte kogu tõde rääkida? Ja millal läheb see inimestele piisavalt korda, et hääletatakse jalgadega? Ajastul, mil tänu sotsiaalmeediale räägivad kõik kõigiga, siis valed tulevad välja.

Kommentaarid

Teavita mind uuest saatest

Varasemad saated

PODCAST
Idea360 67: Hedwig Meidra – kommunikatsioon olgu tippjuhtkonnale võimalikult lähedal
Kuula
PODCAST
Idea360 66: Timmi ja Mägi – aktiivne suhtlus, eeltöö ja kõneisikud aitavad jõuda meediasse
Kuula
PODCAST
Idea360 65: Boost Yourself – tee sellist toodet, mida ise tahaksid osta
Kuula
PODCAST
Idea360 64: Mauri Sööt – tähendusrikkusest saab rääkida ainult siis, kui toode või teenus hea on
Kuula