Anna tagasisidet

PODCAST

Idea360

saade@idea.ee

Idea360 66: Timmi ja Mägi – aktiivne suhtlus, eeltöö ja kõneisikud aitavad jõuda meediasse

Idea360

+372 669 1000 info@idea.ee

Detsember on kommunikatsioonikuu ja minisarja esimeses saates esitame vast kõige põletavama küsimuse – kuidas pääseda meediasse? Konkurents on tihe, sest toimetused saavad iga päev suure hulga informatsiooni. Nõuandeid ja nippe annavad Idea tiimijuht Mailis Timmi ja PR konsultant Kaileen Mägi.

0:00 / 0:00

Idea360 66: Timmi ja Mägi – aktiivne suhtlus, eeltöö ja kõneisikud aitavad jõuda meediasse

Ideepunkte saatest:

  • Toimetustesse lakub iga päev meeletu hulk teavet. Arvesta, et iga info saatja arvab, et just tema sõnum on tähelepanuväärne.

  • Ajakirjanik küsib alati – kellele sellest kasu on, kui ma täna sellest loo teen? Nii otsib ta nii võimalike kajastusest huvitatuid osapooli kui püüab veenduda teema laiemas huvis.

  • Kui korraldad meediale üritust, siis saada selle järel kohe ka pressiteade – see on suureks abiks ajakirjanikule.

  • Ajakirjanikuga suheldes ole alati aus. Salatsemine ja pooltõdede rääkimine ei aita usaldusväärse suhte tekkimiseks ja püsimiseks.

  • Samuti vaata, kuidas sinu info võiks mõjutada nö suuremat pilti ehk ole valmis teemat laiendama ja näidetega illustreerima.

  • Tõesta, et oled omas vallas arvamusliider pakkudes ja juhtides tähelepanu ka teemadele, mis pole otseselt sinu tööga seotud.

  • Ettevõttest ja organisatsioonist tuleb leida kõneisikud. Kehtib reegel – kõneisik ei pea olema oma valdkonna parim asjatundja ettevõttes, kuid ta peab olema väga hea kõneleja.

  • Kõneisikud ja mõttekaaslasi kaasa ka väljaspool oma organisatsiooni, nii on sinu edastatav informatsioon erapooletum.

  • Kuigi sisuturundus on üks võimalus garanteerida sisu avaldamine meedias, siis sihtgrupile uudisväärtuslik ja kasulik materjal pälvib ajakirjaniku tähelepanu ka ilma maksmata. Sisuturunduses võiks teha pikaajalisi koostööprojekte.

Kommentaarid

Teavita mind uuest saatest

Varasemad saated

PODCAST
Idea360 67: Hedwig Meidra – kommunikatsioon olgu tippjuhtkonnale võimalikult lähedal
Kuula
PODCAST
Idea360 66: Timmi ja Mägi – aktiivne suhtlus, eeltöö ja kõneisikud aitavad jõuda meediasse
Kuula
PODCAST
Idea360 65: Boost Yourself – tee sellist toodet, mida ise tahaksid osta
Kuula
PODCAST
Idea360 64: Mauri Sööt – tähendusrikkusest saab rääkida ainult siis, kui toode või teenus hea on
Kuula