Anna tagasisidet

PODCAST

Idea360

saade@idea.ee

Idea360 64: Mauri Sööt – tähendusrikkusest saab rääkida ainult siis, kui toode või teenus hea on

Idea360

+372 669 1000 info@idea.ee

Turundus- ja ettevõtlssaate järjekordses osas räägime rahvusvahelisest brändiuuringust Meaningful Brands. Mis teeb brändist tähendusrikka? Sellise, mille kadumisest inimesed tõsist puudust tunneks. Uuringust räägib Idea uuringute juht Mauri Sööt.

0:00 / 0:00

Idea360 64: Mauri Sööt – tähendusrikkusest saab rääkida ainult siis, kui toode või teenus hea on

Ideepunkte saatest:

  • Meaningful Brands on rahvusvahelise reklaamiagentuuri Havas läbiviidav üleilmne uuring, mida Balti riikides esindab Idea

  • Uuring toob välja erinevad aspektid, mis teevad brändi tarbijate silmis tähendusrikkaks

  • Tähendusrikkus ja kiindumus on omane toodetele-teenustele, mille kvaliteet on kõrge kuid mille puhul on tunda ka selge panus ühiskonda ja inimeste isiklikku heaolusse.

  • Eelkõige on tegemist kommunikatsioonistrateegia tööriistaga, kuid see annab ka konkreetseid juhiseid klienditeekonna erinevate punktide ja seal oodatava kogemuse osas.

Lingid:

Meaningful Brands kodulehekülg – http://meaningfulbrands.ee

Kommentaarid

Teavita mind uuest saatest

Varasemad saated

PODCAST
Idea360 67: Hedwig Meidra – kommunikatsioon olgu tippjuhtkonnale võimalikult lähedal
Kuula
PODCAST
Idea360 66: Timmi ja Mägi – aktiivne suhtlus, eeltöö ja kõneisikud aitavad jõuda meediasse
Kuula
PODCAST
Idea360 65: Boost Yourself – tee sellist toodet, mida ise tahaksid osta
Kuula
PODCAST
Idea360 64: Mauri Sööt – tähendusrikkusest saab rääkida ainult siis, kui toode või teenus hea on
Kuula