Anna tagasisidet

PODCAST

Idea360

saade@idea.ee

Idea360 63: Eha Talvist-Reinsalu – bränding ja müügikampaaniad käivad käsikäes

Idea360

+372 669 1000 info@idea.ee

Müügikampaaniad toovad kiiresti mõõdetava tulemuse kuid ei taga pikaealisust. Bränding viib suurema lojaalsuseni, kuid selle mõõtmine nõuab aega. Brändinguteemalise minisarja teises saates uurimegi müügikampaaniate ja brändingu tasakaalupunkte. Saates jagab oma mõtteid Idea Group Eesti juht Eha Talvist-Reinsalu.

0:00 / 0:00

Idea360 63: Eha Talvist-Reinsalu – bränding ja müügikampaaniad käivad käsikäes

Ideepunkte saatest:

  • Brändingu tase on Eestis aasta-aastalt paranenud. Oma rolli mängib selliste kanalite rohkus, kus toodet-teenust müümata saab suhelda klientidega. Üheks selliseks on sotsiaalmeedia.

  • Finantssektor on näide muutunud turunduskommunikatsioonist. Massimeedias ollakse varasemaga võrreldes vähemaktiivsed, keskendutakse sisule, sh. sisuturundusele.

  • Et konkurentide aktiivne tegevus, sh hinnasõjad, ei segaks on vaja panna paika panna nii brändingu kui müügikampaaniate eesmärgid ja jääda neile kindlaks.

  • Brändingud ja müügikampaaniad käivad käsikäes, need on nagu nuga ja kahvel. Uuringud näitavad, et 60% turunduseelarvest tuleks suunata brändingutegevustele, 40% müügikampaaniatele.

  • Bränding mõjutab inimeste emotsionaalseid otsuseid, müügikampaaniad ratsionaalseid. Inimene vajab mõlemat.

  • Brändingut saab teha ka kõigis neis kanalites, kus tehakse müügikampaanaid – küsimus on loovlahenduses. Seejuures on brändinguks uuringute järgi endiselt parim tele.

Lae alla saates viidatud Les Binet ja Peter Fieldi uurimistöö The Long and The Short of it esitlus.

Kommentaarid

Teavita mind uuest saatest

Varasemad saated

PODCAST
Idea360 67: Hedwig Meidra – kommunikatsioon olgu tippjuhtkonnale võimalikult lähedal
Kuula
PODCAST
Idea360 66: Timmi ja Mägi – aktiivne suhtlus, eeltöö ja kõneisikud aitavad jõuda meediasse
Kuula
PODCAST
Idea360 65: Boost Yourself – tee sellist toodet, mida ise tahaksid osta
Kuula
PODCAST
Idea360 64: Mauri Sööt – tähendusrikkusest saab rääkida ainult siis, kui toode või teenus hea on
Kuula