Anna tagasisidet

PODCAST

Idea360

saade@idea.ee

Idea360 60: Joao Rei – liiga palju reklaami vihjab kehvale tootele (inglise keeles)

Idea360

+372 669 1000 info@idea.ee

Turundus- ja ettevõtlussaate Idea360 järjekordses osas on külas Idea digiinnovatsiooni juht Joao Rei, kes on väga tihedalt seotud startupidega nii Eestis kui välismaal. Tema unikaalne kogemus annab põneva sissevaate selle uue ettevõtlusvormi ja reklaami suhetesse. Sellest saates juttu tulebki. Saade on sel korral inglise keeles.

0:00 / 0:00

Idea360 60: Joao Rei – liiga palju reklaami vihjab kehvale tootele (inglise keeles)

Ideepunkte saatest:

  • Tuleb teha vahet reklaamil ja turundusel.

  • Startupide jaoks käib turundus ja tootearendus käsikäes.

  • Eesmärk on viia toode esimeste kasutajateni mõistmaks selle sobivust sihtgrupile. Seda ülesannet ei saa jätte välistele partneritele, sest infovahetus turunduse ja tootearenduse vahel oleks siis liiga aeglane.

  • Startupid lähtuvad põhimõttest, et hea toode müüb end ise. Kui ei müü, siis pole piisavalt hea. Massireklaam siin ei aita.

  • Startupid on väga head tegevuste tulemuslikkuse hindamises – seepärast kasutatakse reklaamimiseks lahendusi, mis on kiiresti mõõdetavad, et olla valmis pidevalt oma tegevustes muutusi tegema. Seetõttu on sotsiaalmeedia põhiline startupide kasutatav meediakanal. Seejuures pole vahet, kas teenus on B2B või B2C – kõik on sotsiaalmeedias nii kui nii.

  • Reklaam on seni töötanud nii – meediad ja kirjastajad ehk need, kellel on auditoorium, pakuvad seda brändidele, kellel auditooriumi ei ole. Tänapäeval see ei pea enam nii olema. Igaüks saab luua ise oma auditooriumi.

  • Ajaloolised segmendid ja sihtgrupid ei tööta enam. Tänapäeval võib rahvusvahlise haardega ettevõtte teha ka väga spetsiifilisele huvile või vajadusele tuginedes.

Saates mainitud ettevõtted:

Pipedrive

Taxify

Transferwise

Revolut

Slack

Twilio

Kasulikke viiteid:

How I Built This podcast – Slack & Flickr.

Kommentaarid

Teavita mind uuest saatest

Varasemad saated

PODCAST
Idea360 63: Eha Talvist-Reinsalu – bränding ja müügikampaaniad käivad käsikäes
Kuula
PODCAST
Idea360 62: Kristi Jõeäär – iga bränd peab teadma, miks ta eksisteerib
Kuula
PODCAST
Idea360 61: Ailar Jüriado – performance marketing lubab tasuda ainult reaalsete tulemuste eest
Kuula
PODCAST
Idea360 60: Joao Rei – liiga palju reklaami vihjab kehvale tootele (inglise keeles)
Kuula