Anna tagasisidet

PODCAST

Idea360

saade@idea.ee

Idea360 57: Gerlin Narits – erinevad meediad töötavad kõige paremini käsikäes

Idea360

+372 669 1000 info@idea.ee

Oktoober on Idea360-s meediakuu. Minisarja alustame sissejuhatava saatega tutvustades erinevaid meediaid, nende plusse ja miinuseid ning ka sisenemisbarjääre. Saade pakub mõtteainet eelkõige väikeettevõtetele, kelle meediakulutused pisemat sorti. Meediatest teeb hea ülevaade Idea meediaspetsialist Gerlin Narits.

0:00 / 0:00

Idea360 57: Gerlin Narits – erinevad meediad töötavad kõige paremini käsikäes

Ideepunkte saatest:

  • Meediaplaane ja -strateegiaid tehes tuleb esimese asjana paika panna sihtrühm kellele kommunikatsioon peab olema suunatud. See määrab paljuski meediakanalite valiku.

  • Seejärel tuleb paika panna eesmärk, mis võib olla näiteks turuosa suurendamine, tuntuse kasvatamine või uue toote turule toomine.

  • Meediakanaleid ja -pindu valides tuleb ka mõelda, kas loovlahendused erinevate meediapindade spetsiifikat arvestavad.

  • Telereklaami eelarve peaks algama alates 10 000st eurost

  • Välimeedia plakatit nähes on inimese tähelepanu sellel 3 sekundit.

  • Online reklaam on väikeste ettevõtete jaoks vast kõige kergem viis alustada reklaamimisega – väikese õppimisega on see jõukohane kõigile.

  • Uuringud ja kogemused näitavad, et erinevad meediad töötavad kõige paremini käsikäes.

  • Kõige täpsemad andmed on väikeettevõtjatel online meedia mõõdikud, näiteks Google Analytics. Muudes meediates on keeruline iseseisvalt mõõta.

  • Agentuurid kasutavat meediate mõõtmiseks erinevaid partnereid, tulemustel hoitakse silma peal isegi reaalajas.

  • Meediastrateegia ja eesmärgid, mille poole meedia abil püüeldakse, peaksid olema vähemalt aastase ettevaatega. Kvartaalselt võiks aga vaadata, kuidas eesmärkide poole liikumine läheb.

  • Ülisoodsatele meediapindade pakkumistele tasub reageerida ainult siis, kui need toetavad püstitatud eesmärkide poole jõudmist.

Kommentaarid

Teavita mind uuest saatest

Varasemad saated

PODCAST
Idea360 67: Hedwig Meidra – kommunikatsioon olgu tippjuhtkonnale võimalikult lähedal
Kuula
PODCAST
Idea360 66: Timmi ja Mägi – aktiivne suhtlus, eeltöö ja kõneisikud aitavad jõuda meediasse
Kuula
PODCAST
Idea360 65: Boost Yourself – tee sellist toodet, mida ise tahaksid osta
Kuula
PODCAST
Idea360 64: Mauri Sööt – tähendusrikkusest saab rääkida ainult siis, kui toode või teenus hea on
Kuula