Anna tagasisidet

PODCAST

Idea360

saade@idea.ee

Idea360 44: Joao Rei – loovus teeb comebacki

Idea360

+372 669 1000 info@idea.ee

Suures mõõtmise ja analüüsimise tuhinas oleme unustanud ehk loovuse, mis Idea digitaalse innovatsiooni juhi Joao Rei sõnul on nüüd tegemas tagasitulekut. Andmed ja tööriistad on kõigile võrdselt kättesaadavad ehk ei kujuta endas enam eelist, kirjutab Joao oma värskes artiklis. Just seda teemat turundussaates laiemalt vaatame.

0:00 / 0:00

Idea360 44: Joao Rei – loovus teeb comebacki

Inimestele meeldib mõelda, et mida rohkem ja täpset infot neil on, seda kaalutletumaid otsuseid teeme. Tänu informatsiooni üha kasvavale hulgale ja parematele mõõtmisvõimalustele leiamegi, et saame oma otsuseid teha numbritele tuginedes ning varem toimunut korrates. Paraku on reaalsus teine – inimene on suhteliselt ebaratsionaalne olevus, kelle käitumist mõjutavad emotsioonid. Neid saab esile kutsuda aga läbi loovuse.

Kuidas aga igapäevasest turundusostustes loovust äratada ja ergutada? Joao soovitab kõigil turundusjuhtidel eelarveid tehes arvestada mõni protsent eksperimenteerimiseks, et testida uusi (loov)lahendusi ja ideid.

Kommentaarid

Teavita mind uuest saatest

Varasemad saated

PODCAST
Idea360 63: Eha Talvist-Reinsalu – bränding ja müügikampaaniad käivad käsikäes
Kuula
PODCAST
Idea360 62: Kristi Jõeäär – iga bränd peab teadma, miks ta eksisteerib
Kuula
PODCAST
Idea360 61: Ailar Jüriado – performance marketing lubab tasuda ainult reaalsete tulemuste eest
Kuula
PODCAST
Idea360 60: Joao Rei – liiga palju reklaami vihjab kehvale tootele (inglise keeles)
Kuula