Anna tagasisidet

PODCAST

Idea360

saade@idea.ee

Idea360 42: Karin Kanepi – Elisat ja Starmani oli hea liita, kuna väärtused olid samad

Idea360

+372 669 1000 info@idea.ee

Ettevõtete ja brändide ühinemine on ettevõtlusmaailma üks põnevamaid teemasid. Kuidas saab kahest üks? Mida see ühele ja teisele poole kaasa toob ja milliseid uusi uksi avab? Siinse telekommunikatsiooni turu üks põnevamaid ühinemisi sai teatavaks 2016nda aasta detsembris ja tänavu jaanuarist tegutsetakse ühe märgi all – Elisast ja Starmanist sai Elisa.

Ühinemisest on turundussaates rääkimas Elisa turundusjuht Karin Kanepi.

0:00 / 0:00

Idea360 42: Karin Kanepi – Elisat ja Starmani oli hea liita, kuna väärtused olid samad

Ühinemisega sai Elisast hetkega teleteenuse pakkuja. Aastaid otsis ettevõte erinevaid viise segmenti siseneda ja arendas omagi tooteid, kuid Starmani omandamine muutis selle kõik palju kiiremaks. Kõrvutades aga Elisa ja Starmani brände võib näha väga suuri erinevusi. Üks on rahulik, teine kaunis agressiivne. Kuidas kahte sellist äärmust liita? Või kui äärmused need tegelikult on? Ning kuidas panna kokkuliidetud meeskonnad kiiresti ühise eesmärgi nimel tööle? Sellest kõigest Idea360 turundussaates kuuledki.

Kommentaarid

Teavita mind uuest saatest

Varasemad saated

PODCAST
Idea360 42: Karin Kanepi – Elisat ja Starmani oli hea liita, kuna väärtused olid samad
Kuula
PODCAST
Idea360 41: tähelepanumajandus ja usalduskriis – mida see tähendab meediale ja brändidele?
Kuula
PODCAST
Idea360 40: Dali Kask – muusika on osa terviklikust brändingust
Kuula
PODCAST
Idea360 39: Kuidas turundab end Päästeamet?
Kuula