Anna tagasisidet

PODCAST

Idea360

saade@idea.ee

Idea360 41: tähelepanumajandus ja usalduskriis – mida see tähendab meediale ja brändidele?

Idea360

+372 669 1000 info@idea.ee

Informatsiooni ülekülluse ajal on usaldus meedia vastu drastiliselt vähenenud. Võltsuudised ja kõige hilisemalt kasutajate andmete kogumine ja nende abil inimestele edastava infoga manipuleerimine on ärevaks teinud kõiki. Ometi loob see võimaluste akna brändidele – paradoksaalselt, võimalus luua ja levitada väga head sisu.

0:00 / 0:00

Idea360 41: tähelepanumajandus ja usalduskriis – mida see tähendab meediale ja brändidele?

Edelman Trust Barometer uuring näitab, et kuigi usaldusväärsus meedia vastu võib olla madal, siis usaldusväärsus spetsialistide vastu on kõrge. Mida see tähendab? Inimesed vajavad kontrollitud, professionaalset ja põhjalikku infot. Ajalooliselt on seda seostatud ajakirjandusega, täpsemalt uuriva ajakirjandusega. Kuid nagu leiab Idea360 turundussaates meie digiinnovatsiooni juht Joao Rei, siis uuriv ajakirjandus peab tegelema eneseotsinguga. Kuidas olla leitav ajal, mil paljud meist kasutavad uudiste leidmiseks hoopis sotsiaalmeediat? Mis mõte on üldse veebiväljaannete avalehtedel?

Seekordne saade on vestlusring kolme turundusagentuuri Idea töötaja vahel – digiinnovatsiooni juht Joao Rei, sisuturunduskonsultant Egle Loor ja tiimijuht Kuldar Kullasepp. Me räägime meediast ja võimalustest, mida usalduskriis loob brändidele.

Kommentaarid

Teavita mind uuest saatest

Varasemad saated

PODCAST
Idea360 42: Karin Kanepi – Elisat ja Starmani oli hea liita, kuna väärtused olid samad
Kuula
PODCAST
Idea360 41: tähelepanumajandus ja usalduskriis – mida see tähendab meediale ja brändidele?
Kuula
PODCAST
Idea360 40: Dali Kask – muusika on osa terviklikust brändingust
Kuula
PODCAST
Idea360 39: Kuidas turundab end Päästeamet?
Kuula