Anna tagasisidet

PODCAST

Idea360

saade@idea.ee

Idea360 39: Kuidas turundab end Päästeamet?

Idea360

+372 669 1000 info@idea.ee

Idea360 39. episoodi külalisteks on Päästeameti kommunikatsiooninõunik Lauri Kool ja ennetustööosakonna nõunik Janek Innos. Saates räägime Päästeameti kommunikatsiooni- ja turundustegevustest – kui suure osa moodustab Päästeameti teavitustööst õnnetustest informeerimine ja kui palju tegeletakse ennetusega.

0:00 / 0:00

Idea360 39: Kuidas turundab end Päästeamet?

Idea läbiviidava uuringu Meaningful Brands järgi, mis hindab brändide tähendusrikkust, on Päästeamet eestlaste silmis kõige tähendusrikkam organisatsioon. Kas ja kui teadlikult ehitab Päästeamet üles oma brändi?

Päästeamet ülesanne on teavitada võimalikest ohtudest ning harida meid oma elu hoidma – olgu teemaks veeohutus, suitsuandurite kasutamine kodudes või külma ilmaga kaasnevad ohud. Selleks, et teavitussõnumid ikka ja alati sihtrühmani jõuaksid ega muutuks sealjuures liialt manitsevaks ega targutavaks, kasutab Päästeamet päriselulisi lugusid ning nende jutustamist. Sotsiaalkampaaniate edukaks õnnestumiseks on Janeki sõnul oluline läbimõeldud visuaalne keel ja konkreetne sõnum. Tema sõnul ei ole mõtet iga kampaaniaga proovida muuta kõiki käitumismalle või harjumisi, vaid keskenduda vaid ühele – nii saavutad parema tulemuse.

Kas ja kui palju tegeleb Milline on edukas sotsiaalkampaania? Mida teeb Päästeamet oma Facebookis? Milline on Päästeameti kogemus Facebookis juturoboti kasutamisega? Kes on Päästeameti kõneisikud meedias ning millised inimesed Päästeameti suures 2000-liikmelises meeskonnas töötavad, sellest kuuleb lähemalt Idea 360 saatest. Jutuajamist veavad Egle Loor ja Kuldar Kullasepp.

Kommentaarid

Teavita mind uuest saatest

Varasemad saated

PODCAST
Idea360 55: Andrija Arro ja Mait Mäesalu – Jaekaubandus ja andmed
Kuula
PODCAST
Idea360 54: Joosep Lassmann – reaalajas analüüse tegevad arvutid on tulevik
Kuula
PODCAST
Idea360 53: Peeter Marvet – andmed on risk
Kuula
PODCAST
KORDUS – Idea360 52: Rain Uusen – tööandja branding ei tohi olla vaid hulk ilusaid sõnu ja pilte
Kuula