Anna tagasisidet

PODCAST

Idea360

saade@idea.ee

Idea360 32: Mida tasub 2018. aastasse kaasa võtta?

Idea360

+372 669 1000 info@idea.ee

Aasta viimane turundussaade Idea360 võtab kokku mööduva aasta ja vaatab uudishimulikult järgmisse – millised on turundus ja kommunikatsioonitrendid, mille annavad tooni ka 2018. aastal. Kokkuvõtvale episoodile omaselt jagavad oma mõtteid mitmed saatekülalised:  Idea loovjuht Elen-Greete Jaadla, Idea PR tegevjuht Mailis Timmi, Idea Havas Media analüütik Maria Rahamägi, digimeedia suunajuht Jaanika Kivilo, Idea digipealik Joao Rei, strateeg Helle Tõnts ning sisuturunduse konsultant Egle Loor.

0:00 / 0:00

Idea360 32: Mida tasub 2018. aastasse kaasa võtta?

Mööduvat aastat jäävad saatekülaliste sõnul peamiselt iseloomustama sisuturunduse kasv, influencer-marketing, videosisu aina laiem kasutamine. Märksõnadena jäid saatest korduvalt kõlama veel omakanalide tähtsus, valmisolek julgeks kommunikatsioonist ning andmete tark kasutamine turundustegevuste planeerimisel. Millised on peamised trendid nii loovlahendustes, kommunikatsioonis, meediaplaneerimises ja sisuturunduses? Kumb võidutseb, kas VR või AR? Seda kõike saad kuulda juba saatest.

Kommentaarid

Teavita mind uuest saatest

Varasemad saated

PODCAST
Idea360 63: Eha Talvist-Reinsalu – bränding ja müügikampaaniad käivad käsikäes
Kuula
PODCAST
Idea360 62: Kristi Jõeäär – iga bränd peab teadma, miks ta eksisteerib
Kuula
PODCAST
Idea360 61: Ailar Jüriado – performance marketing lubab tasuda ainult reaalsete tulemuste eest
Kuula
PODCAST
Idea360 60: Joao Rei – liiga palju reklaami vihjab kehvale tootele (inglise keeles)
Kuula