Anna tagasisidet

PODCAST

Idea360

saade@idea.ee

Idea360 24: Kristel Kivipalu ja Margus Mets räägivad trükimeedia hetkeseisust

Idea360

+372 669 1000 info@idea.ee

Trükiajakirjandusest ja selle osatähtsuse kadumisest on palju räägitud. Mustemad ennustused nägid ette trükimeedia surma aastaks 2015. Täna, pea kolm aastat hiljem, on ajalehed-ajakirjad endiselt olemas. Ja Eesti puhul mitte ainult olemas vaid ka igati heal positsioonil ujudes muu maailmaga justkui vastuvoolu. Trükimeedia hetkeolukorrast räägivad Idea360 turundussaates Eesti Meedia printmeedia arendusjuht Margus Mets ja Kristel Kivipalu, Eesti Meedia printreklaami müügidirektor.

0:00 / 0:00

Idea360 24: Kristel Kivipalu ja Margus Mets räägivad trükimeedia hetkeseisust

Kui Soomes on Põhjamaade edukaim leht Helsingin Sanomat kaotanud hiilgeaegadega võrreldes poole tiraažist, siis Eestis on olukord oluliselt parem. Margus Mets toob saates välja, et Eestis on ajalehe lugemise kultuur unikaalne terves maailmas. Seejuures ei räägi me ainult suurtest üleriigilistest lehtedest vaid ka tugevatest kohalikest ajalehtedest. Kristel Kivipalu vahendab rahvusvahelisel meediakonverentsil INMA kuuldut-nähtut  tuues välja välismaiste kolleegide suured silmad, kui eestlased teatasid uute spetsiifiliste trükitoodete turuletoomisest. Miks on siis trükimeedia digiajastul endiselt Eestis nii oluline ja mida võiksid sellest teada turundajad? Sellest räägimegi.

Kommentaarid

Teavita mind uuest saatest

Varasemad saated

PODCAST
Idea360 55: Andrija Arro ja Mait Mäesalu – Jaekaubandus ja andmed
Kuula
PODCAST
Idea360 54: Joosep Lassmann – reaalajas analüüse tegevad arvutid on tulevik
Kuula
PODCAST
Idea360 53: Peeter Marvet – andmed on risk
Kuula
PODCAST
KORDUS – Idea360 52: Rain Uusen – tööandja branding ei tohi olla vaid hulk ilusaid sõnu ja pilte
Kuula