Anna tagasisidet

PODCAST

Idea360

saade@idea.ee

Idea360 23: miks peaks looma sisu oma kanalitesse?

Idea360

+372 669 1000 info@idea.ee

Kodulehed, uudiksirjad, kliendiajakirjad – mis neid ühendab? Kõik need on kanalid, kus ettevõtte saab otse, ilma vahendajateta, suhelda oma tänaste ja potentsiaalsete klientidega. See peaks olema iga ettevõtte turundustegevuste üheks osaks, sest see on efektiivseim viis jõuda auditooriumini, mis ettevõtet kõige enam huvitab.

0:00 / 0:00

Idea360 23: miks peaks looma sisu oma kanalitesse?

Massimeedias leviv sisuturundus on mõjunud magnetina – kõik teevad seda, sest sisuturundus on popp ja töötab väidevalt hästi. Kuid sisu avaldamiseks on peale suurte portaalide veel kanaleid ja neid võib pidada teatud kontekstis veelgi efektiivsemaks. Oma kanalid ehk suurema kõlaga omatud meedia, on miski, mis on igale ettevõttele kättesaadav. Võimalus suhelda oma tänaste ja tulevaste klientidega otse on efektiivseim viis väärtusliku sisu pakkumiseks. Oma auditooriume kasvatades on võimalik luua vägagi väärtuslik levikanal, kus info avaldamise eest ei pea maksma, ei pea ostma “boostimisi” ega muretsema, kui platvorm peaks sisu kuvamise algoritme muutma.

Turundussaades arutlevad sisuturundustiimi liikmed Egle Loor ja Kuldar Kullasepp omakanalite koha üle turundusmiksis ja annavad nõu, kuidas sinna sisu luua.

Kommentaarid

Teavita mind uuest saatest

Varasemad saated

PODCAST
Idea360 28: Milleks brändile tähendusrikkus?
Kuula
PODCAST
Idea360 27: igaüks vajab visiooni
Kuula
PODCAST
Idea360 26: ka valge vale tuleb välja
Kuula
PODCAST
Idea360 25: Hando Sinisalu – eestlased eelistavad praktilisi konverentse
Kuula