Anna tagasisidet

PODCAST

Idea360

saade@idea.ee

Idea360 21: Apple külvab digireklaamis segadust

Idea360

+372 669 1000 info@idea.ee

Apple avaldas 19ndal septembril iOS platvormi värskeima versiooni numbriga 11, mis sisaldab Safari internetibrauseris mitmeid cookiedega seotud uuendusi. Nn. third-party cookie eluiga on iOS seadmetes nüüd maksimaalselt 24h – see muudab oluliselt keerulisemaks kasutajate jälgimise ja käitumispõhise reklaami näitamise. Turundussaates arutleb arengu üle Idea digitaalse innovatsiooni juht Joao Rei.

0:00 / 0:00

Idea360 21: Apple külvab digireklaamis segadust

Apple’i igasügisene üritus on koht, kus maailma üks mõjukamaid ettevõtteid näitab oma uusi tooteid. Tavaliselt jõuab siis publiku ette ka uus iPhone. Kuid Apple’i mõju on palju suurem. Nad on algatanud mitmeid revolutsioone, mis on oluliselt muutunud meie igapäevast (digi)käitumist.

Kas Apple’i otsus piirata cookiede kasutamist on millegi põhimõttelise algus? Õigupoolest on ettevõttega sarnaseid samme tegemas ka teised – olgu selleks Google või Euroopa Liit. Vähene läbipaistvus andmete kogumise ja kasutamise osas ühelt poolt, teisalt vähene läbipaistvus digireklaami tegelikes tulemustes. Sellest turundussaates räägimegi.

Kommentaarid

Teavita mind uuest saatest

Varasemad saated

PODCAST
Idea360 55: Andrija Arro ja Mait Mäesalu – Jaekaubandus ja andmed
Kuula
PODCAST
Idea360 54: Joosep Lassmann – reaalajas analüüse tegevad arvutid on tulevik
Kuula
PODCAST
Idea360 53: Peeter Marvet – andmed on risk
Kuula
PODCAST
KORDUS – Idea360 52: Rain Uusen – tööandja branding ei tohi olla vaid hulk ilusaid sõnu ja pilte
Kuula