Anna tagasisidet

PODCAST

Idea360

saade@idea.ee

Idea360 20: Tanel Jäppinen – podcastiga saab edasi anda ehedat emotsiooni

Idea360

+372 669 1000 info@idea.ee

Podcastide ehk taskuhäälingu populaarsus on kasvamas. Idea läbiviidud uuringust selgub, et 20% Eesti inimestest kuulab raadiosaateid järelkuulamisena. Siia võib lugeda ka podcaste. Eriti populaarne on see nooremate kuulajate hulgas, kes lisaks saadete kuulamisele üha rohkem neid ka ise teevad. Brand New Father on Tartust pärit ingliskeelne podcast, mida pooleteise aasta jooksul on kuulatud 100 000 (!) korda ja seda peamiselt USA-st. Selle taga on Tanel Jäppinen, kes turundussaates oma kogemusi ja mõtteid jagab.

0:00 / 0:00

Idea360 20: Tanel Jäppinen – podcastiga saab edasi anda ehedat emotsiooni

Aga kuidas teha podcasti? Ja miks on see parem kui näiteks blogi? Viise, kuidas endast või oma ettevõttest rääkida, on tänapäeval väga palju, igaühel neist omad eelised. Taneli sõnul on podcastide eeliseks võimalus anda edasi ehedat emotsiooni – kuulda inimesi rääkimas, tabada siiraid emotsioone. Samuti aitab podcast hoida tähelepanu ja keskenduda sisule paremini, kui näiteks artiklite lugemine infotihedas portaalis.

Brändidele on podcast võimalus jagada oma teadmisi ja kogemusi nii klientide kui partneritega. Enamus podcaste tellitakse telefoni – iga uus saade jõuab huviliseni automaatselt. Ja see on väga suur väärtus turundajatele.

Kuula turundusaatest häid mõtteid!

Kommentaarid

Teavita mind uuest saatest

Varasemad saated

PODCAST
Idea360 63: Eha Talvist-Reinsalu – bränding ja müügikampaaniad käivad käsikäes
Kuula
PODCAST
Idea360 62: Kristi Jõeäär – iga bränd peab teadma, miks ta eksisteerib
Kuula
PODCAST
Idea360 61: Ailar Jüriado – performance marketing lubab tasuda ainult reaalsete tulemuste eest
Kuula
PODCAST
Idea360 60: Joao Rei – liiga palju reklaami vihjab kehvale tootele (inglise keeles)
Kuula