Anna tagasisidet

PODCAST

Idea360

saade@idea.ee

Idea360 20: Tanel Jäppinen – podcastiga saab edasi anda ehedat emotsiooni

Idea360

+372 669 1000 info@idea.ee

Podcastide ehk taskuhäälingu populaarsus on kasvamas. Idea läbiviidud uuringust selgub, et 20% Eesti inimestest kuulab raadiosaateid järelkuulamisena. Siia võib lugeda ka podcaste. Eriti populaarne on see nooremate kuulajate hulgas, kes lisaks saadete kuulamisele üha rohkem neid ka ise teevad. Brand New Father on Tartust pärit ingliskeelne podcast, mida pooleteise aasta jooksul on kuulatud 100 000 (!) korda ja seda peamiselt USA-st. Selle taga on Tanel Jäppinen, kes turundussaates oma kogemusi ja mõtteid jagab.

0:00 / 0:00

Idea360 20: Tanel Jäppinen – podcastiga saab edasi anda ehedat emotsiooni

Aga kuidas teha podcasti? Ja miks on see parem kui näiteks blogi? Viise, kuidas endast või oma ettevõttest rääkida, on tänapäeval väga palju, igaühel neist omad eelised. Taneli sõnul on podcastide eeliseks võimalus anda edasi ehedat emotsiooni – kuulda inimesi rääkimas, tabada siiraid emotsioone. Samuti aitab podcast hoida tähelepanu ja keskenduda sisule paremini, kui näiteks artiklite lugemine infotihedas portaalis.

Brändidele on podcast võimalus jagada oma teadmisi ja kogemusi nii klientide kui partneritega. Enamus podcaste tellitakse telefoni – iga uus saade jõuab huviliseni automaatselt. Ja see on väga suur väärtus turundajatele.

Kuula turundusaatest häid mõtteid!

Kommentaarid

Teavita mind uuest saatest

Varasemad saated

PODCAST
Idea360 28: Milleks brändile tähendusrikkus?
Kuula
PODCAST
Idea360 27: igaüks vajab visiooni
Kuula
PODCAST
Idea360 26: ka valge vale tuleb välja
Kuula
PODCAST
Idea360 25: Hando Sinisalu – eestlased eelistavad praktilisi konverentse
Kuula