Anna tagasisidet

PODCAST

Idea360

saade@idea.ee

Idea360 18: millest koosneb hea briif?

Idea360

+372 669 1000 info@idea.ee

Kas sina tead, mis on briif ja miks seda teha tuleb? Võiks ju lihtsalt saata hinnapäringuid konkreetse küsimusega ja oodata ideaalset lahenfust. Paraku pole see nii lihtne. Kampaaniad ja strateegiad on edukad siis, kui on piisavalt nii taustainfot, täpse sihtgrupi kirjeldust kui ka täielik ülevaade pakkumisest. Briifi koostamiseks annab turundussaates praktilist nõu reklaamiagentuuri Idea juht Märten Liinat.

0:00 / 0:00

Idea360 18: millest koosneb hea briif?

Briifi pühaks dokumendiks pidada on ehk liiga suursugune, kuid selle tähtsust ei saa ka alahinnata. Sest just briifi ja debriifi põhjal sünnib platvorm, millele tugineb kogu kampaania. Kuula lühikest, kuid see-eest väga konkreetsete nõuannetega saadet ning lae alla juuresolev infograafik – nii on järgmised briifid veelgi paremad!

Kommentaarid

Teavita mind uuest saatest

Varasemad saated

PODCAST
Idea360 28: Milleks brändile tähendusrikkus?
Kuula
PODCAST
Idea360 27: igaüks vajab visiooni
Kuula
PODCAST
Idea360 26: ka valge vale tuleb välja
Kuula
PODCAST
Idea360 25: Hando Sinisalu – eestlased eelistavad praktilisi konverentse
Kuula