Anna tagasisidet

PODCAST

Idea360

saade@idea.ee

Idea360 18: millest koosneb hea briif?

Idea360

+372 669 1000 info@idea.ee

Kas sina tead, mis on briif ja miks seda teha tuleb? Võiks ju lihtsalt saata hinnapäringuid konkreetse küsimusega ja oodata ideaalset lahenfust. Paraku pole see nii lihtne. Kampaaniad ja strateegiad on edukad siis, kui on piisavalt nii taustainfot, täpse sihtgrupi kirjeldust kui ka täielik ülevaade pakkumisest. Briifi koostamiseks annab turundussaates praktilist nõu reklaamiagentuuri Idea juht Märten Liinat.

0:00 / 0:00

Idea360 18: millest koosneb hea briif?

Briifi pühaks dokumendiks pidada on ehk liiga suursugune, kuid selle tähtsust ei saa ka alahinnata. Sest just briifi ja debriifi põhjal sünnib platvorm, millele tugineb kogu kampaania. Kuula lühikest, kuid see-eest väga konkreetsete nõuannetega saadet ning lae alla juuresolev infograafik – nii on järgmised briifid veelgi paremad!

Kommentaarid

Teavita mind uuest saatest

Varasemad saated

PODCAST
Idea360 63: Eha Talvist-Reinsalu – bränding ja müügikampaaniad käivad käsikäes
Kuula
PODCAST
Idea360 62: Kristi Jõeäär – iga bränd peab teadma, miks ta eksisteerib
Kuula
PODCAST
Idea360 61: Ailar Jüriado – performance marketing lubab tasuda ainult reaalsete tulemuste eest
Kuula
PODCAST
Idea360 60: Joao Rei – liiga palju reklaami vihjab kehvale tootele (inglise keeles)
Kuula