Anna tagasisidet

PODCAST

Idea360

saade@idea.ee

Idea360 17: sotsiaalmeedia influencerite tähelend

Idea360

+372 669 1000 info@idea.ee

Tavapäraste kommunikatsiooni- ja turundusvõtete kõrval püüavad viimastel aastatel tähelepanu sotsiaalmeedia influencerid, kel jälgijakonda kuulub tuhandeid, kui mitte kümneid ja sadu tuhandeid inimesi. Nende tegemisi jälgijatakse läbi blogide, sotsiaalvõrgustike ning sageli on nad oma tegevusega jõudnud celebrity-staatusesse.  Kuidas saab ühest blogijast influencer? Kuidas nad oma äri teadlikult ajavad? Millistel tingimustel influencerid brändidega koostööd teevad? Sellest ja kõigest muust räägib turundussaates Idea360 elustiiliblogija Paljas Porgand ehk Merilin Taimre.

0:00 / 0:00

Idea360 17: sotsiaalmeedia influencerite tähelend

Kuigi Paljas Porgand sai alguse lihtsa retseptiblogina, on see kiiresti kasvanud tervisliku elustiili eestvedavaks brändiks. Tänaseks tähendab Paljas Porgand lisaks blogile veel sotsiaalmeediakontosid, raamatuid, trennirõivaste kollektsiooni ja palju muud Tema blogil on muljetavaldavad 100 000 unikaalset lugejat kuus, Paljas Porgandi sotsiaalmeediakanalid jälgivad kümned tuhanded inimesed.

Merilini enda sõnul on see kõik tulnud loomulikult ja mõnes mõttes ka juhuslikult. Teda ennast on innustanud uudishimu ja soov erinevaid projekte ja ideid ellu viia. Turundussaates selgitab Merilin lähemalt, milline oli tema blogija teekonna algus, millistest põhimõttest lähtuvalt ta oma blogi ja võrgustike sisu loob ja annab ka turundajatele nõu, kuidas influenceritele läheneda.

Loe Paljas Porgandi blogi aadressil www.paljasporgand.ee. Jälgi tema sotsiaalmeedia kontosid Instagramis ja Facebookis.

 

Kommentaarid

Teavita mind uuest saatest

Varasemad saated

PODCAST
Idea360 28: Milleks brändile tähendusrikkus?
Kuula
PODCAST
Idea360 27: igaüks vajab visiooni
Kuula
PODCAST
Idea360 26: ka valge vale tuleb välja
Kuula
PODCAST
Idea360 25: Hando Sinisalu – eestlased eelistavad praktilisi konverentse
Kuula