Anna tagasisidet

PODCAST

Idea360

saade@idea.ee

Idea360 11: loovtrendid – mis toob edu Cannes Lionsil?

Idea360

+372 669 1000 info@idea.ee

Millised ideed tagavad loovkampaaniate edu? Millised trendid ruulivad loovlahenduste seas? Just sellest räägib hiljuti toimunud Cannes Lionsil eredalt säranud kampaaniate varal Idea 360 saates Idea AD loovtiimi eestvedaja Nils Kajander.

0:00 / 0:00

Idea360 11: loovtrendid – mis toob edu Cannes Lionsil?

Nilsi sõnul on Cannes’is edukate kampaaniate puhul märgata kaht trendi: elluviidud kampaaniad kannavad endas suuremat sotsiaalset ideed ning “võitlevad” ühiskondlikult olulise eesmärgi nimel või lahendavad tooted/teenused lahendavad mõnd inimeste jaoks olulist probleemi. Mõlemal juhul kõnetavad brändid inimesi tähendusrikkal viisil, mis tugevdab brändi mainet ja positiivset hoiakut brändide suhtes.

Saatekülalise arvates  ei ole sellised trendid vaid globaalsete brändide pärusmaa, vaid annavad võimaluse ka väiksematele tegijatele. Inspiratsiooni võiksid siit leida ka  Eestis ja teistel väiksematel turgudel tegutsevad ettevõtted. Alustuseks soovitab Nils võtta veidi aega ning mõelda läbi, kuidas bränd võiks inimeste elu lihtsamaks teha või anda oma panus maailma “paremaks muutmisel”. Võimalusi on lõputult.

Turundussaates toob Nils ka erinevaid näiteid silmapaistvatest Cannes Lionsi case-study’dest. Vaata lähemalt:

Kommentaarid

Teavita mind uuest saatest

Varasemad saated

PODCAST
Idea360 63: Eha Talvist-Reinsalu – bränding ja müügikampaaniad käivad käsikäes
Kuula
PODCAST
Idea360 62: Kristi Jõeäär – iga bränd peab teadma, miks ta eksisteerib
Kuula
PODCAST
Idea360 61: Ailar Jüriado – performance marketing lubab tasuda ainult reaalsete tulemuste eest
Kuula
PODCAST
Idea360 60: Joao Rei – liiga palju reklaami vihjab kehvale tootele (inglise keeles)
Kuula