Anna tagasisidet

PODCAST

Idea360

saade@idea.ee

Idea360 09: Bannerreklaami aeg on läbi

Idea360

+372 669 1000 info@idea.ee

Meie digiinnovatsioonijuht Joao Rei on veendunud – bännerreklaami aeg on läbi. Samamoodi mõtlevad ka näiteks Google ja Apple, kes piiravad nn. traditsioonilise ja ausalt öelda ka vähem-traditsioonilise netireklaami levikut. Mida see tähendab aga portaalide jaoks? Turundussaates on külas Ekspress Meedia veebireklaami müügijuht Sander Maasik.

0:00 / 0:00

Idea360 09: Bannerreklaami aeg on läbi

Google teatas hiljuti, et järgmisest aastast saabuv uus Chrome sisaldab reklaamiblokeerijat, mis hakkab piirama bannerite kuvamist kasutajatele. Asi on tõsine, sest Chrome’i turuosa Eesti brauseriturul on üle poole. Apple teatas hiljuti, et sügisel kasutajateni jõudev uus Safari brauser piirab aga re-targetingi – enam ei saa sind jälitada reklaamid, mis kutsuvad tagasi ostma toodet, mida hetk tagasi veebipoest vaatasid. Suured veebiportaalid sõltuvad aga väga just banner-reklaamist. Edukaid mudeleid, kus raha küsitakse näiteks lugeja käest või tulu teenitakse muudest tegevustest, on siinsel turul veel vähe.
 
Sander Maasik usub, et olukord pole üldse nii hull. Tema sõnul pole sugugi selge, kuidas nimetatud muudatused ellu rakenduvad. Samuti väheneb sõltuvus bannerreklaamist, kuna kasvab näiteks sisuturundusest saadav tulu.
 
Kuula saadet ja avalda arvamust kommentaarides – milline on bannerreklaami tulevik?

Kommentaarid

Teavita mind uuest saatest

Varasemad saated

PODCAST
Idea360 63: Eha Talvist-Reinsalu – bränding ja müügikampaaniad käivad käsikäes
Kuula
PODCAST
Idea360 62: Kristi Jõeäär – iga bränd peab teadma, miks ta eksisteerib
Kuula
PODCAST
Idea360 61: Ailar Jüriado – performance marketing lubab tasuda ainult reaalsete tulemuste eest
Kuula
PODCAST
Idea360 60: Joao Rei – liiga palju reklaami vihjab kehvale tootele (inglise keeles)
Kuula