Anna tagasisidet

PODCAST

Idea360

saade@idea.ee

Idea360 04: Milline on televisioon aastal 2017?

Idea360

+372 669 1000 info@idea.ee

Eesti inimene vaatab keskmiselt päevas 4 tundi telekat? Kuidas see võimalik on? Ja kui mina ei vaata, siis keegi vaatab minu asemel 8 tundi? Pealegi, kas me kõik pole mitte üle kolinud sotsiaalmeediasse ja online portaalidesse? Televisioonil pole aga häda midagi – vaatajanumbrid on kõrged ja konkurents tihe. Eriti kui arvestada, et televisioon ei võrdu teler.

0:00 / 0:00

Idea360 04: Milline on televisioon aastal 2017?

Idea360 neljandas saates piilume televisiooni maailma. Idea Havas Media tegevjuht Kert Kangert aitab selgitada, kuidas mõõdetakse televaatamist ja kuivõrd täpne see on. Küsime ka, milline on televisiooni tulevik Netflixi ja Facebooki ajastul – esimene neist on oluline mängija juba täna (mitte küll Eestis), teine teeb esimesi samme telemaastlikul. Ja millist rolli mängib bränditud sisu ajal, mil telereklaame saab edasi kerida?

Kommentaarid

Teavita mind uuest saatest

Varasemad saated

PODCAST
Idea360 63: Eha Talvist-Reinsalu – bränding ja müügikampaaniad käivad käsikäes
Kuula
PODCAST
Idea360 62: Kristi Jõeäär – iga bränd peab teadma, miks ta eksisteerib
Kuula
PODCAST
Idea360 61: Ailar Jüriado – performance marketing lubab tasuda ainult reaalsete tulemuste eest
Kuula
PODCAST
Idea360 60: Joao Rei – liiga palju reklaami vihjab kehvale tootele (inglise keeles)
Kuula