Anna tagasisidet

PODCAST

Idea360

saade@idea.ee

Idea360 02: Mis on H2H turundus ja miks see hea on?

Idea360

+372 669 1000 info@idea.ee

Mis on H2H turundus ja selle põhimõtted? Millepoolest erineb see teada-tuntud B2C ja B2C-turundusest? Millised H2H mõtteviisi  eelised ja kuidas oma organisatsiooni tegevuses paremini rakendada?

0:00 / 0:00

Idea360 02: Mis on H2H turundus ja miks see hea on?

Aeg, mil lahterdasime inimesi pelgalt nende tegevusala, vanuse, soo või mõne muu üksiku näitaja alusel on pöördumatult möödas. Kuigi see lööb teravalt välja ka lõppklienti kõnetavas kommunikatsioonis, siis sama muutus on toimunud nn. B2B sektoris – valdkondades, kus justkui teevad omavahel äri ettevõtted. Kas see ikka on nii? Oleme ju igal poole inimesed oma huvide, soovide, vajaduste ja unistustega.

Mis on H2H turundus ja selle põhimõtted? Millepoolest erineb see teada-tuntud B2B ja B2C-turundusest? Millised H2H mõtteviisi  eelised ja kuidas oma organisatsiooni tegevuses paremini rakendada?

Nendele küsimustele annavad vastuseid saate peategelane, Idea PR tegevjuht Mailis Timmi ning saatejuhid Egle Loor ja Kuldar Kullasepp.

Kommentaarid

Teavita mind uuest saatest

Varasemad saated

PODCAST
Idea360 63: Eha Talvist-Reinsalu – bränding ja müügikampaaniad käivad käsikäes
Kuula
PODCAST
Idea360 62: Kristi Jõeäär – iga bränd peab teadma, miks ta eksisteerib
Kuula
PODCAST
Idea360 61: Ailar Jüriado – performance marketing lubab tasuda ainult reaalsete tulemuste eest
Kuula
PODCAST
Idea360 60: Joao Rei – liiga palju reklaami vihjab kehvale tootele (inglise keeles)
Kuula