Idea Havas Media meediastrateegina asus tööle Tambet Napp

Meediaagentuuri Idea Havas Media uueks strateegiks on ligi 10-aastase erialase töökogemusega Tambet Napp.

Varasemalt töötas Tambet Napp agentuuris Mediacom print- ja välimeedia planeerimisjuhina. Tambet Napi sõnul on talle oluline töötada meeskonnas, kus on olemas tugevad analüütilised teadmised ja oskus lahendada kiirelt kreatiivseid ülesandeid. „Liitusin Idea meeskonnaga uudishimust. Olin nende tegevusi juba mitu aastat kõrvalt jälginud ja mulle meeldis, kuidas nad meediaplaneerimisele veidi teisiti lähenesid. Olen siiralt õnnelik, et saan siin töötada koos niivõrd mitmekülgsete ja andekate inimestega. Unun, et sellise meeskonnaga on võimalik ellu viia kõiksugu huvitavaid ja ka keerulisi projekte,“ ütles Napp.

Idea Havas Media juhi Kert Kangerti sõnul toob Tambet Idea meediatiimi palju väärtuslikku kogemust. „Tambeti pikaajaline töökogemus meediaäris ning strateegiline lähenemine on omadused, mis loovad lisaväärtust nii grupiülestele klientidele kui ka meie enda tiimile tervikuna,“ lisas Kangert.

Lisaks Tambet Napile liitus Idea Havas Media meeskonnaga analüütik/meediaplaneerija Jennie Rammo.

 

„Liitusin Idea meeskonnaga uudishimust. Olin nende tegevusi juba mitu aastat kõrvalt jälginud ja mulle meeldis, kuidas nad meediaplaneerimisele veidi teisiti lähenesid," selgitab Napp.

Seotud uudised

Rohkem kraami