Idea tiimiga liitus loovjuht Jaana Kukk

Uuel loovjuhil on 17 aastat erialast kogemust

Varasemalt reklaamiagentuuris Newton loovjuhina tegutsenud Jaana Kukk on juhtinud Swedbanki, Farmi, Eesti Ekspressi, Eesti Päevalehe, Ergo ning paljude teiste Eesti juhtivate brändide loovkontseptsioonide ja korporatiivsete identiteetide väljatöötamist.

 

Jaana sõnul pakub Idea võimalust laiemaks väljundiks. „Ideas on mul juurdepääs väga paljudele erinevatele kommunikatsiooni tööriistadele ja mitmekülgsete oskustega meeskonnale. See võimaldab mul loovkampaania kõik etapid ühtseks tervikuks kujundada ja annab mu oskustele ka oluliselt suurema väljundi. Samuti ei saa märkimata jätta väga andekat ja rahvusvahelist loovtiimi, kellega koostöös usun, et hakkame väga põnevaid projekte ellu viima,“ ütles ta.

Idea AD juht Märten Liinat ütles, et Jaana tugevdab Idea loovtiimi brändingu know-how ning avatud vaatega erinevate väljundite kasutusvõimalustele. „Jaana energia ja süsteemsus ning võime näha brändi elu pikas perspektiivis on omadused, mis lisavad väärtust nii väljakujunenud stiiliga korporatiivklientidele kui ka uue brändiga tööd alustavatele ettevõtetele. Samuti hindan kõrgelt tema võimekust meeskonnas entusiasmi tekitada ning kliendi vajadusi mõista,“ lisas Liinat.

Lisaks Jaana Kukele liitusid Idea loovtiimiga sel suvel AD Hanna Jõers ja copywriter Kaarel Kärner, kes töötasid varasemalt reklaamiagentuuris Zavood.

„Jaana energia ja süsteemsus ning võime näha brändi elu pikas perspektiivis on omadused, mis lisavad väärtust nii väljakujunenud stiiliga korporatiivklientidele kui ka uue brändiga tööd alustavatele ettevõtetele," selgitas Märten Liinat.

Seotud uudised

Rohkem kraami