IDEA PR

Baarmenide konkurss World Class

Kui alkoholiga seonduv on meedias tabuteema, kuidas siis rääkida tipptasemel baarmanide võistlusest?

 

World Class List

Ajal, mil ajakirjanduses ja meedias on alkoholiga seonduv tabuteema ning reklaamiseadus kitsendab üha enam tootjate võimalusi, oli Idea PR ülesandeks pakkuda PR-tuge Prike partneri Diageo poolt alates 2009. aastast korraldatavale World Class baarmenite võistlusele. Võtsime eesmärgiks tutvustada World Classi võistlusel osalejaid, baari- ja joogikultuuri trende ja tuua nähtavale valdkonna üldisemaid arenguid nii Eestis kui ka kogu maailmas.

Koostöös World Classi meeskonnaga tutvustasime võistlust mitme erineva nurga alt. Külas käis World Class Itaalia võitja ja maailmakuulus show-barmen Denis Zoppi ning oma kogemusi jagas World Classi 1. hooaja Eesti võitja Regeri Zoo. Prike World Class Brand Ambassador Andrei Kazakov selgitas meedias Eesti ja maailma kokteili- ja joogikultuuri erinevaid trende. Eesmärk oli jääda maitsekaks, tõmbamata võrdusmärki alkoholi ning kokteilide vahele – World Classi raames ei pea me ainult rääkima alkohoolsetest jookidest. Jagasime ka retsepte alkoholivabadest kokteilidest. Seda ikka selleks, et tekitada kokteilimaailma vastu huvi ka inimestes, kes alkoholi ei tarbi.

Meedias ilmus kümneid kajastusi, mis tutvustasid suurejoonelist võistlust ja osalejaid. Rääkisime baarikultuurist ning selle trendidest ja arengutest. World Classi koolitusi külastanud teiste riikide parimad baarmenid jagasid oma teadmisi, kogemusi ja mõtteid erinevates intervjuudes ja meediatekstides. Teisisõnu ei ole olemas teemat, millele pole võimalik viisakalt ning efektiivselt PR-toetust pakkuda.

Ei ole olemas teemat, millele pole võimalik viisakalt ning efektiivselt PR-toetust pakkuda.

Seotud uudised

Rohkem kraami