IDEA AD IDEA Havas Media

TTÜ viis abiturientidele sõnumi tulevikust!

Kuidas turundada TTÜ-d Eesti tehnovaldkonna kasvulava tõelise lipulaevana?

Kampaania põhieesmärk oli muuta TTÜ parimate gümnaasiumilõpetajate jaoks haridustee jätkamise esmaseks valikuks. Meedia väljakutse oli viia sõnum traditsiooniliste meediakanalite kaudu raskesti tabatava noorte sihtrühmani.

TTÜ viis abiturientidele sõnumi tulevikust!

TTÜ koostöös Starshipiga viis ühel päikselisel märtsipäeval Tallinna Reaalkooli ja Tallinna 21. kooli abiturientidele sõnumi tulevikust.

Kampaania viisime läbi mitmes faasis. Esimeses faasis mõjutasime televisioonis imagoklipiga lapsevanemaid. Vastuvõtuperioodil oli põhirõhk oli sihtrühma meediakasutust arvestades online kanalites ja sotsiaalmeedias. Toetavat raskust kandsid reklaamid bussipeatustes ning kinodes. Kuidas aga TTÜ-d Eesti tehnovaldkonna kasvulava tõelise lipulaevana turundada? Saatsime koolidesse Starship robotid parimatele abiturientidele isiklikke kutseid kohale viima. TTÜ sisseastumiskampaania oli meie jaoks järjekordne näide, kuidas Eestis kui digiarengu majakariigis on kõik vajalik olemas, et luua tipptasemel meedialahendusi.

Kampaania aidatud tuntus sihtrühmas oli 90%. TTÜ brändieelistus sihtrühmas tõusis 28%  ning õppimissoov 50% võrra ning seda põhikonkurentide arvelt.

 

TTÜ brändieelistus sihtrühmas tõusis 28%  ning õppimissoov 50% võrra!

Seotud uudised

Rohkem kraami