IDEA CONTENT

Sony XZ influencer marketing kampaania

Sony tipptelefon XZ on fännide ja tehnikaekspertide poolt hinnatud, kuid üldsuse tähelepanu nimel on näiteks Samsungi suure reklaamieelarvega raske võistelda. Selleks, et tõmmata telefonile tähelepanu, lähenesime loovalt ja ebatraditsiooniliselt.

Sony XZ arvustus

Hans Markus Antson vaatab Sony uue XZ telefoni sisse

Valisime koostööpartneriks kolm erinevas valdkonnas tegutsevad sotsiaalmeedia influencerit. Hans Markus Antson on tunnustatud noor loodusfotograaf, Sandra Raju sporditreener ning Merilin Taimre ehk Paljas Porgand elustiili blogija. Igaüks neist kasutas Sony XZ telefoni oma igapäevasteks tegemisteks, hetkede jäädvustamiseks ja avaldamiseks oma kanalites. Delfisse, Postimehesse ja Õhtulehte kirjutasime sisuturundusartiklid, mille eesmärk oli tõsta esile huvitavad loomingulised inimesed, kellega Sony end siduda soovis. Artiklites tutvustasid influencerid oma tegemisi ja rääkisid muuhulgas, kuidas kvaliteetne telefon neid eri tegemistes aitab. Samade artiklite põhjal loodi ka veidi tehnilisemad artiklid, mis avaldati kolme telekomi operaatori kodulehtedel.

Influencerite loodud ja Sony XZ kampaaniatagiga varustatud postitused jõudsid ligi 50 000 kasutajani, massimeedias ilmunud artiklid ligi 25 000 inimeseni, millele lisandus telekomi kodulehtedel ilmunud sisu. Kõik artiklid sõltumata kanalist on endiselt avaldatud ja leiavad endiselt lugejaid näiteks läbi otsingu.

 

Influencerite loodud ja Sony XZ kampaaniatagiga varustatud postitused jõudsid ligi 50 000 kasutajani

Seotud uudised

Rohkem kraami