IDEA AD IDEA Havas Media

Elisa personaliseeritud kampaania

Kuidas panna Elisa teiste telekomitegijate vahel telefonimastina kõrguma?

Eesti suurimaid telekomi ettevõtteid Elisa viib samaaegselt läbi mitmeid erikampaaniaid suure konkurentsiga telekomiturul, kus suurim väljakutse on tõeliselt silma paista ja sõnum seeläbi kliendini viia. Kuidas aga panna Elisa teiste telekomitegijate vahel telefonimastina kõrguma?

Kogusime usinalt Elisa kodulehelt külastuste statistikat ning jagasime külastajad sihtrühmadeks vastavalt eelistatud brändidele ja hinnakategooriatele. Järgmises kampaanias suunasime Data Management Platvormi (DMP) abil online-kanalites igale inimesele asjakohase bänneri.

DMP bänneritel oli võrreldes tavabänneritega 24% võrra madalam põrkemäär, 3 korda rohkem lehevaatamisi sessiooni kohta, ligi 6 korda pikem sessioon Elisa lehel ning lausa 43 korda kõrgem e-poe ostumäär.

Kogusime usinalt Elisa kodulehelt külastuste statistikat ning jagasime külastajad sihtrühmadeks vastavalt eelistatud brändidele ja hinnakategooriatele.

Seotud uudised

Rohkem kraami