IDEA CONTENT IDEA AD

Bauhof sai kommunikatsiooni- ja brändistrateegia

Aia-, sisustus- ja ehitusvaldkonna ekspert Bauhofi soovis värskendada brändi- ja kommunikatsioonistrateegiat vastavalt ettevõtte äristrateegiale. Näiteks oli Bauhof panustanud turu parima sortimendi pakkumisele, kuid see ei peegeldunud nende kommunikatsioonitegevustes.

Viisime Bauhofi tiimiga läbi mitu töötuba, kus kaardistasime brändi, turu, konkurentide ja klientide vajaduste hetkeolukorra. Panime kirja ka klienditeekonna, et kokku leppida, millised on kliendi ja brändi peamised kokkupuutepunktid. Sellest tulenevalt sündis kontseptsioon “Meisterlik valik”, mis on nüüdsest kogu kommunikatsiooni aluseks.

Valminud strateegiale toetudes lansseerisime kaks müügikampaaniat, mis tugevdasid Bauhofi sortimendiliidri positsiooni sisekujunduse ja tööriistade kategoorias.

Sündis kontseptsioon "Meisterlik valik", mis on nüüdsest kogu kommunikatsiooni aluseks.

Seotud uudised

Rohkem kraami